tisdag 21 september 2010

Ut i det okända

Så har det faktiskt hänt - jag har börjat blogga! Jag har inte en aning om vad jag ger mig in i, men det är väl det som är halva nöjet. Det känns lite som att slänga sig ut i det okända, men som en mycket klok katt säger i en mycket känd bok: "Om du inte vet vart du ska, spelar det ingen roll vilken väg du tar, för om du bara går nog långt så kommer du alltid någonstans." Och det är så jag har tänkt att göra, jag ska gå så långt att jag i alla fall kommer någnstans!

Tanken är att jag ska skriva om allt möjligt som rör sig runt mig och även sådant som rör sig i mig, händelser, tankar, funderingar...Eftersom jag just nu har två bostadsorter, Karlstad och Singapore, så kommer det att handla en hel del om mitt "Singaporianska äventyr". Att jag inte vet i nuläget var det här kommer att landa gör inte så mycket, för jag vet ju i alla fall inte vilken väg jag ska ta dit!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar