söndag 27 november 2011

Pa vag!

Star pa flyplatsen och tankte skriva ett litet kackt inlagg om hur trevligt jag har det har i "the internet zone" tillsammans med alla andra facebookande manniskor som bara maste beratta for alla att de har kommit fram till flygplatsen. 

Nu blir det inte nagot klammigt inlagg fran mig, eftersom jag har insett att vi har prickar och ringar over nastan alla bostaver i vart svenska sprak, och det har blev bade konstigt och jobbigt, sa nu ger jag upp! 

Fast a andra sidan sa blir det ju lite mer spannande att lasa nar man far gissa sig till halften av orden...eller vilket det blir...

Phuket - Here I come!

11 kommentarer:

  1. Ha en helt underbar tur till Phuket! Låter som en dröm när man själv sitter i ett väldigt grått, trist och tokblåsigt Sverige!

    Vad kul att du vill köpa min bok! Det gör du lättast genom webshopen på hemsidan här, så kommer den snart i en brevlåda dit du kommer så småningom:


    http://ordvandan.se/

    SvaraRadera
  2. En sväng till Phukets stränder låter inte fel. För mig blir det en tur ner till brevlådan, när regnet slutat ösa ner.
    Det gick alldeles utmärkt att läsa utan prickar och ringar.

    SvaraRadera
  3. Äh, det gör inget att inlägget saknar lite prickar här och där det är bagateller! Själv så missar jag lite i stavningen på min blogg, men det går inte att skylla på datorn för det inte, jag är nämnligen lite slarvig. Brukar drabbas av någon "språkpolis" då och då som skickar mail till mig och berättar om mina fel och brister i Svenska Språket, fast sådant skiter jag i! (ler)
    Ha nu en jättefin resa och Adventsöndag, var du nu än är när du läser denna kommentar!
    Kram ifrån Oumberlige Peter!

    SvaraRadera
  4. Trevlig resa! Idag kom snön i Timrå...

    SvaraRadera
  5. Gud så underbart!Ha det SÅÅÅ bra.
    Hahaha,jojo...utan prickar är det svårt att läsa. Men med små gissningar så gick det ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej Marina
    Du har en award att hämta på min blogg: http://kim-m-kimselius.blogspot.com/2011/11/liebster-blog-award.html
    Kram Kim

    SvaraRadera
  7. Om man slappnar av i lasförstalsenerven sa gar det skiiiitbra att lasa!!
    Eller hur!??
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ah, vad skont! Skulle ge en hel del for en semester dar just nu... Det är KALLT har hemma. Inte minusgradkallt men rakallt.

    SvaraRadera
  9. Aouch, jag råkade visst få med ett ä ...

    SvaraRadera